Markalar için yeni nesil tüketici anlayışı ürün satma dışında müşteriyle yakalayabildiği duygusal bağdır.Bunun en önemli sebebi ise ağızdan ağıza kendini duyurmayı başarabilme bir değer olma yolunda adımlar atmadır.Müşteri, satış kanalları, satış artırma, çalışan gibi birçok başlıkta markalar sadakat programlarını önemseyip, vurguluyor.Bunun en başarılı temsilcisi olan global markalar Türk markaları içinde öncü konumdalar.Özellikle big data denilen müşteri havuzuyla ulaşmanın daha kolay olduğu dijital çağda müşteri potansiyeliyle sadakatı birleştirip bir değere dönüşebilöek marka için çok önemli...
Bugün 10 Kasım Ata'nın ölümünün 81. Yıl dönümü.İçimizde hissettiğimiz hüznün ve yaşattığı sonsuz özlemin tarifsiz olduğunu unutmadan "ancak yüz yılda bir yer yüzüne böyle biri gelir" denen Ata'mızı saygı ve özlemle tekrar anıyorum. Ne zaman önemli bir gün olsa ülke adına ve ne zaman milli duygularımızı kabartan anlar yaşasak aklımıza gelir Atatürk, peki neden aklımıza gelir? Atatürk'ün bir Osmanlı Askeri olarak önemli başarılara imza atarak karşımıza çıktığı savaşlar vardır, Çanakkale Savaşı Destanı gibi... "Cephaniz yoksa süngüleriniz var." Osmanlı'nın hasta adam olarak nitelendirildiği dönem ülkenin bir çok yeri işgal altında ve pazarlık masasında görüşüldüğü dönemde Atatürk Kurtuluşumuzu simgeleyen mücadelemizi başlatıyor.Lozanda son bulan bu mücadelenin ardindan Cumhuriyetin ilanı ile bu zaferler taçlanmış artık insanlar kendi ülkelerinde sömürge güçlerin boyunduruğu altında değil kendi anavatanlarında kendi cumhuriyetleri içerisinde ...
Yorumlar
Yorum Gönder