Markalar için yeni nesil tüketici anlayışı ürün satma dışında müşteriyle yakalayabildiği duygusal bağdır.Bunun en önemli sebebi ise ağızdan ağıza kendini duyurmayı başarabilme bir değer olma yolunda adımlar atmadır.Müşteri, satış kanalları, satış artırma, çalışan gibi birçok başlıkta markalar sadakat programlarını önemseyip, vurguluyor.Bunun en başarılı temsilcisi olan global markalar Türk markaları içinde öncü konumdalar.Özellikle big data denilen müşteri havuzuyla ulaşmanın daha kolay olduğu dijital çağda müşteri potansiyeliyle sadakatı birleştirip bir değere dönüşebilöek marka için çok önemli...
Gündemin en yoğun başlığı ifade hurriyeti bu konuda aslolan davranış özgürlük ilkesiyle örtüşmeliyken ülkelerin yönetim şekline ya da devlet otoritesine göre yaklaşımlar kendi içlerinde şınırlandırılmıştır.Bu belli sebepler doğrultusunda hem AİHM hem AB maddelerine bakıldığında düşünce özgürlüğünün ya da fikir yayma özgürlüğünün hangi noktalarada ne kadar uygulandığı gözlemlenebilir ancak biz 1982 anayasasıyla beraber hayatımızda yer alan bu başlığın anayasal düzende ne ifade ettiğıne ve nasıl sınırlandırıldığına bakalım. Düşünceyi Açıklama ve Yayma Hürriyeti Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı,resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü,radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir. Bu hürriyetlerin kullanılması, millî güvenlik, kamu düze
Yorumlar
Yorum Gönder