Markalar için yeni nesil tüketici anlayışı ürün satma dışında müşteriyle yakalayabildiği duygusal bağdır.Bunun en önemli sebebi ise ağızdan ağıza kendini duyurmayı başarabilme bir değer olma yolunda adımlar atmadır.Müşteri, satış kanalları, satış artırma, çalışan gibi birçok başlıkta markalar sadakat programlarını önemseyip, vurguluyor.Bunun en başarılı temsilcisi olan global markalar Türk markaları içinde öncü konumdalar.Özellikle big data denilen müşteri havuzuyla ulaşmanın daha kolay olduğu dijital çağda müşteri potansiyeliyle sadakatı birleştirip bir değere dönüşebilöek marka için çok önemli...
Önce bu virüsün hangi ülkede ortaya çıkıp dünyaya yayıldığını ve nasıl bir etki yarattığını konuşmak gerekir.Çin'in Wuhan kentinde 2019 Aralık ortası gibi haberlerini almaya başladığımız bu salgın hastalığın üzerinden neredeyse dört ay geçti ve bu hastalığın gözlenmediği bir ülke kalmadı.Bunun sebebi ise virüsün bulaşma hızının çok yüksek ve kontrol edilemez olmasından kaynaklı. Dünya tarihinin belli dönemlerinde yaşanan salgın hastalıklar tarihe geçmiştir.14.yy'da yaşana Kara Veba dünya nüfusunun 200 Milyon'ununu yok etmiştir.Bu en bilinen ve en korkutucularından olsada 20. ve 21. yy'da da yine salgın hastalıklar kendini göstermiştir İSPANYOL GRİBİ, SARS, MERS, AIDS, ASYA GRİBİ vs.. Şu an dünya 2019 tarihi itibari ile bütün sağlık gelişmelerini, bütün teknolojik gelişmeleri, ekonomik gelişmişlikleri ve askeri güçleri etkisiz bırakacak bir sağlık sorunu ile yüzleşmek zorunda kaldı.Bu durum dünya tarihini değiştirebilecek çok önemli etkiler bırakabilecek bir sıkı...
Yorumlar
Yorum Gönder