Markalar için yeni nesil tüketici anlayışı ürün satma dışında müşteriyle yakalayabildiği duygusal bağdır.Bunun en önemli sebebi ise ağızdan ağıza kendini duyurmayı başarabilme bir değer olma yolunda adımlar atmadır.Müşteri, satış kanalları, satış artırma, çalışan gibi birçok başlıkta markalar sadakat programlarını önemseyip, vurguluyor.Bunun en başarılı temsilcisi olan global markalar Türk markaları içinde öncü konumdalar.Özellikle big data denilen müşteri havuzuyla ulaşmanın daha kolay olduğu dijital çağda müşteri potansiyeliyle sadakatı birleştirip bir değere dönüşebilöek marka için çok önemli...
Genç adam, antika merakı sebebiyle ülkenin en ücra köşelerini dolaşıyor ve gözüne kestirdiği antika malları yok pahasına satın alarak kazanç elde ediyordu. Kış kıyamet demeden sürdürdüğü seyahatler sırasında başına gelmeyen kalmamış gibiydi. Fakat bu seferki hepsinden farklı görünüyordu. Yolları kapatan kar yüzünden arabasını terk etmiş ve yoğun tipi altında donmak üzereyken, bir ihtiyar tarafından bulunup onun kulübesine davet edilmişti. Yaşlı adam, antikacının yürümesine yardım ederken: - Günlerdir hasta olduğumdan, odun kesmek için ilk defa dışarıya çıktım, dedi. Meğer seni bulmak için iyileşmişim. Diz boyuna varan karla boğuşup kulübeye geldiklerin de, antikacının beyaz göre göre donuklaşan gözleri fal taşı gibi açıldı. Odanın orta yerindeki kuzinenin etrafını saran üç-dört sandalye, onun şimdiye kadar gördüğü en güzel antikalar olmalıydı. Saatlerdir kar içinde kalan vücudu bir anda ısınmış, buzları bir türlü çözülmeyen patlıcan moru suratını ateşler kaplamıştı. Yaşlı a
Yorumlar
Yorum Gönder